top of page

Z jogo nad utrujenostjo

Se kdaj počutiš, kot da funkcioniraš le še na hlape? Se ti zdi, da se vlečeš skozi dan, ne glede na to, koliko kave ali energijskih pijač zaužiješ? Utrujenost je lahko frustrirajoče in izčrpavajoče stanje, ki prizadene milijone ljudi po vsem svetu. Čeprav obstaja veliko dejavnikov, ki prispevajo k utrujenosti, vključno s slabo prehrano, pomanjkanjem gibanja in stresom, (več preberi tukaj).


Dokazano je, da joga poveča prekrvavitev, izboljša gibčnost, zmanjša raven stresa in poveča splošno raven energije. Ne glede na to, ali si začetnica v jogi ali jo vadiš že leta, ti lahko pomaga premagati utrujenost in ter povečati dnevno energijo. Od dihalnih vaj do posebnih položajev, namenjenih spodbujanju naravnih telesnih energetskih centrov. To je le nekaj načinov uporabe joge, kot orodja za premagovanje utrujenosti.


Če si utrujena od nenehne utrujenosti in si pripravljena enkrat za vselej prevzeti nadzor nad svojio energijo, preberi nekaj koristnih nasvetov o tem, kako vključiti jogo v svojo dnevno rutino in se počutiti bolj sveže in pomlajeno kot kdaj koli prej prej!


ženska z nasmehom, z joga blazino v roki, joga proti stresu

Jogijski nasveti


Ali težko najdeš energijo, da bi preživela dan? Če je tako, potem je spletna joga morda ravno to, kar potrebuješ. Z lajšanjem stresa kot eno od svojih glavnih prednosti lahko joga pomaga pri boju proti utrujenosti in ti daje občutek svežine. Predstavljaj si mirno jezero v mirnem jutru. Voda miruje in ni videti niti valovanja. Ta slika simbolizira stanje miru, ki ga lahko vadba joge prinese v tvoje življenje.


Če se boš osredotočila na dih in zavestno premikala telo, se boš počutila bolj prizemljeno in osredotočeno. Joga pomaga pri sprostitvi napetosti iz mišic, hkrati pa omogoča globoko sprostitev, kar vodi do izboljšane kakovosti spanja – bistvenega dejavnika v boju proti utrujenosti. Vključitev joge v svojo rutino ni nujno zapleteno ali dolgotrajno. Četudi jogiraš le 10-15 minut, lahko to, da si vzameš že nekaj časa samo zase, veliko spremeni.


Ne potrebuješ nobene modne opreme in dizajnerskih pajkic, vse kar potrebuješ je miren prostor in udobna oblačila. Z dajanjem prednosti sebi s spletno jogo ne boš izboljšala le fizičnih simptomov, kot je utrujenost, ampak tudi zmanjšali težave z duševnim zdravjem, kot sta anksioznost in depresija. Zakaj torej čakati? Preizkusi in začni uživati v številnih prednostih te starodavne prakse!


Pozornost na dihanju


Ko gre za premagovanje utrujenosti, je prva stvar, na katero pomislimo, počitek. Toda včasih se tudi po dobrem spancu še vedno počutimo izčrpane. Tu nastopi joga! In ugani kaj? Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko narediš med vadbo joge, je osredotočenost na dih. Osredotočanje na dih se morda zdi preprosta naloga, a če jo izvajaš pravilno, ti lahko pomaga vzpostaviti stik s seboj in umiriti misli.


Ko se počutiš utrujeno ali preobremenjeno, je lahko nekaj globokih vdihov tisto, kar potrebuješ za ponovno polnjenje. Če zavestno dihamo globoko s pomočjo trebušne prepone, povečamo vnos kisika, kar pomaga izboljšati raven energije in mentalno jasnost. Ko torej naslednjič čez dan naletiš na zid, si vzemi trenutek, globoko vdihni in se znova osredotoči – to lahko spremeni vse! Vsako jutro si poskušaj vzeti 10 minut za redno prakso joge in še nekaj minut za meditacijo in pranajamo (dihalna tehnika).


Obstaja kar nekaj načinov, kako pozornost ohranjati na dihu. Ne pozabi, da nič ne gre na silo, namesto tega si dovoli, da se naravno potopiš v vsak vdih in izdih. Dovoli si, da se sprostiš in opazuješ občutke v telesu, v svojem ritmu vdiha in izdiha. Z dosledno prakso bo osredotočanje na dih postalo lažje in te bo na koncu pripeljalo do povečane vitalnosti v tvojem vsakdanjem življenju!


sproščena ženska v naravi ki meditira in izvaja tehnike dihanja

Poživljajoči jogijski položaji


Občutek utrujenosti in počasnosti je lahko prava borba. Vključitev poživljajočih jogijskih položajev, je tudi ena izmed rešitev. Po eni strani je pomembno, da poslušaš svoje telo in ga ne obremenjuješ preveč, še posebaj ko se počutiš izčrpano. Po drugi strani pa lahko dodajanje nekaterih energijskih položajev v prakso pomaga prebuditi tvoj um in telo.


Na primer, Pozdrav soncu ali zaklon, kot je položaj kamele, spodbudi pretok energije po telesu. Te položaji so odlični načini za pretok krvi in globoko dihanje – dva dejavnika, ki bosta poskrbela, da se boš počutila pomlajeno! Vendar ne pozabi: za preprečevanje izgorelosti je bistvenega pomena, da si v dnevu vzameš čas samo zase.


Zlahka in hitro pozabimo na lastno dobro počutje. Če vsak dan jogi nameniš le 15 minut, daješ prednost svojemu zdravju in boljšemu počutju. Vključi torej nekaj bolj poživljajočih položajev v svojo rutino in začuti, koliko bolje se boš počutila!


ženska na travniku izvaja jogijski položaj strešice

Za konec


Skratka, utrujenost je pogosta težava, ki pesti mnoge od nas. Vendar jo lahko s pravimi tehnikami in načinom razmišljanja premagaš in se znova počutiš polno energije. Tudi sama sem se spopadala z utrujenostjo in resnično toplo priporočam, da jogo vključiš v svojo dnevno rutino. Če se osredotočiš na svoj dih in vključiš nekaj super močnih in poživljajočih položajev, kot sta strešica ali bojevnik II, ne boš povečala le svojo energijo, temveč tudi izboljšala prožnost in ravnotežje.


Pomisli, kako čudovito bi bilo, če bi se zbudila osveženo in pripravljena na spopad z dnevom, ki je pred tabo. S temi preprostimi nasveti lahko to uresničiš. Ko se torej naslednjič počutiš izčrpano, si vzemi nekaj časa zase in preizkusi z jogo – verjemite mi, tvoje telo ti bo hvaležno!



Zaposlenim ženskam pomagam, da se znebijo stresa z online jogo, se transformirajo iz izrčrpane v zenovkse bojevnice, ter živijo svoje najboljše življenje v ravnovesju in z nasmehom.


Prijavi se in preizkusi jogo proti stresu ali meditacijo brez obveznosti! Online ali v živo.


Pohiti s prijavo, velja le kratek čas.



Comments


bottom of page