Meditacija proti bolečini, strahu in anksioznosti.

Študije so pokazale, da lahko s pozornostjo zmanjšamo intenzivnost bolečine pri ljudeh, ki se borijo s kronično bolečino. Raziskave to pokazale, da lahko vadba meditacije pomaga pri obvladovanju psiholoških bolečin, kot zmanjša dejansko intenzivnost bolečine oziroma, zmanjša občutljivost nanjo.


Čeprav je potrebno še veliko več raziskav, da bi dejansko ugotovili, kako meditacija pomaga ljudem pri soočanju z bolečino, obstajajo že raziskave ki, kažejo o njihovi koristi. Z meditacijo lahko uspešno zdravimo ali zmanjšamo tudi določene dolgotrajne bolečine in to brez uporabe opiatov, kateri lahko povzročajo odvisnost.


Dokazano je, da lahko koristi meditacije, pri obvladovanju bolečine ohranjamo tudi do 15 mesecev po prvi meditaciji. Tudi na Medicinski fakulteti v Kaliforniji v San Diegu so dokazali, da ljudje, ki so uporabljali meditacijo za zdravljenje kronične bolečine, doživeli takojšnje telesno in duševno izboljšanje.


Zdravila zelo dobro lajšajo bolečino, vendar imajo pogosto neprijetne ali zelo resne stranske učinke. Poskusite lajšati bolečino oz. nelagodje, z starodavnimi tehnikami, kot so meditacija, joga, akupunkture ali masaže.



Nedavne ugotovitve kažejo, da lahko tehnike sproščanja, kot je meditacija, pomagajo pri obvladovanju stiske, povezane z bolečino. Raziskovalci menijo, da: ker bolečina prizadene tako um kot telo, bi lahko telesna bolečino ublažili s spremembo načina, kako jo dojemamo.

Vzorci aktivnosti v možganih se lahko spremenijo, ko oseba trpi in meditira. S tem oseba zmanjša simptome povezane s kronično bolečino.


Pomembno je, da preizkusite nekaj tehnik, izberete pristop, ki vam najbolj ustreza, in ga nato redno izvajate. Tudi določene dihalne vaje in določeni jogijski položaji pomagajo povezati um s telesom in olajšati bolečino.


Meditacija obvladovanje bolečine, deluje tako, da vam pomaga osredotočiti svoj um na način, ki vam omogoča manj skrbi. Manj kot vas skrbi, bolj lahko zmanjšate svojo tesnobo in raven stresa, kar pomaga zmanjšati stopnjo bolečine, ki jo čutite.



Če želiš z meditacijo zmanjšati bolečino, stres, anksioznost ali le poiskati sproščenost in udobje znotraj sebe, se lahko pridružiš skupni online meditaciji, ki poteka v živo vsak četrtek ob 19:00. Če pa slučajno zamudiš, te posnetek čaka na spletni strani.